torsdag 5 november 2009

Good days

Fjärde dagen på mitt nya jobb. Mitt jobb! Mitt allra första jobb som utbildad kostekonom, känns helt galet! Går omkring och småler hela tiden. Jobbet är kul, varierande och stressigt, blandar praktik med teori vilket passar mig mycket bra. Det pirrar lite i magen varje gång jag tänker på jobbet, men det är ett bra pirr. Det är väldigt mycket nytt som snurrar runt i mitt stackars huvud och jag vet inte riktigt i vilken ände jag ska börja, men det blir nog bra så småningom. Det är väl så det ska kännas när man börjar på ett nytt jobb? Spänning, förvirring och förväntningar?

Känner mig otroligt lyckligt lottad som har så otroligt stöttande och omtänksamma vänner. K ringde i måndags när jag just avslutat min första provjobbsdag för att kolla hur det gått och hur det kändes. J.J har skickat massor av stöttande sms från Ume å Banana säger " jag är så otroligt glad för din skull, Du förtjänar verkligen detta"... Å så klart alla andra av mina underbara vänner som säger sånna snälla saker hela tiden. Kan inte bli annat än glad av dem!

Inga kommentarer: