onsdag 23 maj 2007

We want happy people

Igår fick jag sms av en vän, ett oväntat sms av en oväntad vän... Det gjorde mig glad och jag log..

Fick sems av Tesse med, det gjorde mig oxå glad.... Det känns bra att bli saknad, det känns bra att sakna människor.... Det gör att man uppskattar dem desto mer när man väl träffas. Eller lite så är det nog iafall, det tror jag det! Inte så att jag ser fram emot att sakna någon, men det är på sätt och vis skönt när man väl gör det och sen vet att man kommer att få träffa dem snart igen!

Klarade av den sista redovisningen idag, skönt.. Sista semenariet i morgon och sen den sista tentan nästa onsdag... Sista för denna terminen vill säga. Efter det väntar 3 månaders ledighet, eller ledighet var kanske fel ord... 3 månader studiefri tid. :) Bara jobb och ledig tid då man verkligen är ledig!

Hade fått mail av Ann Gleerup idag, om en vecka får vi tillbaka våra kostdagböcker som vi lämnde in för bara lite mer än 3 månader nu... Säger hon att det ska korrigeras något då bli jag sur. 3 månader, jag har ju glömt vad jag skrivit i stort sett! *suck*




2 kommentarer:

Fummelfot sa...

Man kan ju ändå aldrig korrigera nåt hon ger tillbaka, för man ser ju inte vad hon skriver. :P

Fummelfot sa...

Jag är jätteglad för igår, och allting var jättebra och jag kommer sakna dig VRÅLmycket! Ha det så underbart hemma nu, så kommer jag och våldgästar dig nån helg! ;)