onsdag 30 september 2009

Frosting baby.... Frosting.

Tiden går verkligen fort när man har roligt, snart inne i Oktober.... Jag har dock hunnit med en hel del känns det som. Jag har både påbörjat och avslutat mina studier till lärare... Eller avslutat var kanske att ta i, "pausat från" dem passar nog bättre. Jag har vart på Kreta och solat och badat med mor, far, bror och brors flicka i en vecka. Dessutom har det lämnats in en del uppgifter till skolan och lästs otaliga sidor kurslitteratur. Jag har även bestämt vilket ämne jag ville skriva om i min ämnesfördjupning jag har därefter pratat med min handledare och har nu längre inget ämne (för det skall man inte ha i detta skede; det kommer att visa sig så småningom) utan jag har nu en svär inte vilken mitt ämne kommer att "uppenbara" sig. Helgen som var spenderades i Väröbacka där det var lantliv och kräftis för hela slanten..... Alldeles alldeles underbart!

På det privata planet känns det som om jag har begått känslomässigtsjälvmord några gånger om... Normalt sett brukar man bli mindre och mindre förvirrad ju mer man pratar med och ju mer tid man spenderar med en person, men i mitt fall r det helt tvärt om. Hoppas på en uppenbarelse snart... Tur att man har vänner som ställer jobbiga frågor till en, vilket tvingar en att tänka igenom saker och ting....


Eat my frosting baby.....

Inga kommentarer: