onsdag 19 maj 2010

Don't stop....

Dålig dag fylld av dåliga tankar... Har en ständigt växande känsla av att jag tjatar mig till människors sällskap.... Är inte riktigt skapt för att vara ensam och inte göra något "vettigt" om dagarna.. Har ett visst behov av att känna mig behövd, vilket är långt ifrån vad jag gör nu. Jag har försökt boka upp mig så mycket som möjligt de kommande veckorna för att bli av med alla dåliga tankar. Detta innebär dock att jag kommer vara väldigt lite i Göteborg framöver, fast det kanske är bra att vänja sig med tanke på att jag inte vet vad som händer till hösten. Att saker och ting känns bättre så här års verkar inte stämma överens med min verklighet just nu.

Försöker sysselsätta mig med att söka jobb, träna och göra "viktiga" saker hemma som städa osv. Men kom igen, det tar inte 8 timmar att söka jobb i alla fall inte 5 dagar i veckan. Och sååå jäkla kul är det inte att träna heller, allra minst själv på ett gym där dom dessutom spelar dålig musik. Å "viktiga" saker hemma? Ja nu har jag sorterat garderoben, lagat byxor och rensat bland alla papper på skrivbordet så då var det väl dags för vår/sommarstädning av rummet dåra....

Inga kommentarer: