onsdag 16 juni 2010

Som en bal på slottet...

Alldeles alldeles underbar var årets vistelse på Sweden Rock. Underbara människor, bra musik, massa härliga upptåg och bus. Vädret var av varierande kvalité men tack vara vårt camp spelade det i stort sett ingen roll. Kan inte sätta fingret på vad som var bäst under festivalen så jag kör på helheten.

Nu är jag tillbaka i Göteborg och verkligheten, eller tja verkligheten jag är ju mest ledig så nå värst jobbig verklighet vet jag egentligen inte om det är... Det värsta med verkligheten är nog just det att jag inte har något att göra medan alla andra har det. Dom jobbar mest hela tiden och jag lullar runt och funderar över vem jag ska trakassera här näst. Idag blir det frukostfika med punk iafall, sen får vi se vad dagen har att erbjuda.

Två dagar kvar till Metaltown och i morgon kommer storebror. YEY!

Inga kommentarer: