torsdag 19 augusti 2010

Pirrigt....

Jag ska på intervju och provjobb i Stockholm.... Sökte ett jobb som Kallis på en restaurang med ett grill och rawfood koncept, verkar sjukt bra om man ska gå efter annonsen. Sökte men trodde inte riktigt på att dom skulle höra av sig. Men det gjorde dom! Skickade ansökan (via post) i tisdags å dom ringde idag. YEY! Så nu har min fantasi redan börjat skena iväg, jag praktiskt taget bor i Stockholm redan.... Oj vad det pirrar till i magen vid tanken på det här jobbet. Dels för att jag verkligen vill ha det (om verkligheten nu stämmer överens med annonsen) och dels för att det innebär en flytt till Huvfudstaden... Lämna Göteborg? Vill jag det?

Vet inte vad jag nojjar över, har som sagt inte ens vart där på intervju ännu. Men om jag får det och om jag då vill ha det så kommer det innebära stora förändringar..... Förändringar som jag kanske borde vara lite förbered på?

Inga kommentarer: