söndag 31 oktober 2010

Out of sight, out of mind...

Ja det är tyvärr så det är... Om jag inte ser och blir påmind varje dag så glömmer jag bort och tänker inte på de. Sen kommer det en glimt av det där jag trodde jag förträngt och jag är tillbaka på ruta ett igen. Vet inte varför det ska vara så svårt, jag vet ju vad jag vill eller jag vet vad jag borde vilja. Så varför gör jag inte som jag vill?

Har en liten plan, en tanke på något jag vill göra... Kollar på lite bilder och blir mer och mer inspirerad. Men de får gott vänta till december, kanske kan bli som en julklapp till mig själv. Har lite planer, kommande projekt jag vill ta tag i. Det svåra är att jag vill så mycket och måste då välja vad jag vill börja med och vad som skall prioriteras. Vilket I-lands problem "jag har för många valmöjligheter".. Ett ganska lyxigt problem helt klart men likaså ett problem och halt klart en stressfaktor. Hur ska jag hinna med att gör allt jag vill göra?

Igår var det öl, god mat, goda vänner och utgång med dans... Vissa saker kommer aldrig förändras och andra saker kommer aldrig bli som de var igen. Men helt klart en bra kväll. Nu ska jag kolla på TV:n å umgås med min vän Ben & Jerry. Puss

Inga kommentarer: