måndag 1 mars 2010

Backseat!

Fortfarande ganska värdelöst, men något bättre idag... Har spenderat en obscen (mer eller mindre) summa pengar på konsertbiljetter vilket fick mig på lite bättre humör. Green Day, Metaltown och Sonisphere.... LOVELY! Kommer bli toppen, hoppas bara att jag är ledig ;) Men annars löser det sig nog, man har ju jobbat bakis en och annan gång förut. :P Ska nog hitta ngn mer spelning att gå på...

Har dock en överhängande känsla av att inte vara riktigt tillfreds med mig själv, vet inte riktigt vad detta kan bero på.... Vilket stör mig ännu mer än själva känslan. Avskyr att känna saker utan att veta varför, väldigt irriterande. Vill kunna motivera humörsvägningarna med något... Men icke! Får leva i ovisshet ett tag till! Känner mig aningen schizo... Samtidigt som jag vill banka huvudet i väggen, skrika rakt ut av ilska och frustration vill jag dansa och hoppa runt av glädje? De funkar ju inte, de går ju bara inte!

Top 5 låtar just nu
FM Static – Girl Of The Year
Kite – Ways To Dance
The Baseballs – Umbrella
Staygold – Backseat
Dave Clarke – What Was Her Name? - Original Version

Inga kommentarer: