lördag 2 januari 2010

Nytt år....

2009…
  • Testade jag på att jobba som lärare, vilket var väldigt roligt
  • Åkte jag på rajraj i maj till Spanien med ett underbart gäng människor
  • Var jag i underbara Väröbacka för första gången
  • Tog jag kandidatexamen från kostekonom programmet
  • Var jag på min första segelsemester för och blev inte det minsta sjösjuk
  • Blev jag kär för tredje gången i mitt liv
  • Fick jag mitt hjärtat krossat för tredje gången i mitt liv
  • Fick jag ytterligare insikt i mina brister och tillgångar
  • Såg jag Metallica, Manson och Slipknot live
  • Bar det av på familjesemester med mor, far, bror & Sara till Kreta
  • Lärde jag mig virka
  • Fyllde jag 25 år och hade två underbara kalas
  • Fick jag mitt första jobb som kostekonom

Det känns aldrig som att man hunnit med så mycket när man sammanfattar sitt år så här. Men jag kan helt ärligt säga att jag har haft fullt upp! Jag hoppas dock att 2010 blir aningens bättre, ska jobba på att vara ärligare med vad jag själv känner. Att säga vad jag själv verkligen tycker och tänker om saker och ting, att inte hålla tyst. Fast det finns vissa saker jag tror det blir bäst om jag håller tyst med ett tag till. Skrattade gott åt Johan när han sa att hans nyårslöfte var att förbättra sin egen livskvalitet men får nog erkänna att det är ett ganska bra nyårslöfte och något som även jag borde jobba med. Tror nog att 2010 kommer bli ett bra år, jag är hoppfull och positiv.

Inga kommentarer: