torsdag 18 februari 2010

Som en gummiboll......

Vet inte riktigt varför men just nu går mitt humör upp och ner som en jojjo eller kanske en studsboll... Jag slår i botten hårt å sen studsar jag uppåt igen toppar för att därefter rasa mot golvet igen... Börjar bli lite tjatigt nu... Vill studsa upp å stanna på topp ett tag.... Ont i huvudet har jag med, det suger.... Gillar inte värk i kroppen, träningsvärk går an då känner man sig lite duktig. All annan värk är av ondo.

Jobbet går bra, eller bra jo det går bra. Om det bara ville lugna ner sig lite så att jag hann med att andas när jag var där... jag gillar att ha saker att göra hela tiden och att få nya utmaningar serverade nästan dagligen, men just nu är det lite väl mycket. Det är kul när ens medarbetare och chefer har förtroende för en men mer förtroende innebär även mer ansvar och fler arbetsuppgifter.... Ansvaret gillar jag, det är något jag gärna vill ha. Jag trivs med att ansvar, men jag hinner inte med mer på mina 8 timmar än det jag gör idag.

Till helgen kommer mor å far upp på besök, det ska bli skoj. Gå ut och äte, shoppa lite å så mysa framför TV:n.. Fina grejer de.... Gillar att umgås med föräldrarna, det är skönt och avslappnande... :)

Annars är det som innan det vill säga fortfarande förvirrad... Avskyr det, men vad ska man göra... Bara att bita ihop och leva med det... Tiden lär väl utvisa hur det blir.....

Inga kommentarer: