måndag 26 oktober 2009

Måndag.. Check!

Man vet att man har bra vänner när dom skickar sms där dem beordrar en att sluta skriva på skolarbetet och gå till gymmet eller ta en promenad (tack J.J). Så nu är jag sådär skönt slut i hela kroppen efter en tur på gymmet... Körde 35 minuters konditionsträning och sen en liten genomkörare av överkroppen. Nu sitter jag i soffan nyduschad och mätt nerbäddad under min gröna sköna filt. Måste tillstå att jag även är ganska nöjd med dagens insats i övrigt. Läst en bok ocm etik och ledarskap (det var en tunn bok) och därefter skrivit ihop 4 (inte allt för pjåkiga) sidor till seminariet imorgon. Jag började även sammanfatta några av punkterna till uppgift 4 ur magistersuppsatsen jag håller på att läsa. Kollade dock väldigt lägligt min mail och såg mailet! Mailet där det stod att jag inte behöver lämna tillbaka magistersuppsatsen i morgon utan får behålla den en vecka till. Mitt början till magsår är evigt tacksamt för detta. :P

Inga kommentarer: