söndag 18 oktober 2009

Thats not my name.....

Ännu en helg har passerat, denna helgen har dock varit betydligt lugnare ände tidigare. Utgång byttes ut mot pyjamasparty och filmkväll, inget dåligt byte enligt mig. :) Skönt att känna sig helt utvilad när söndagskvällen nalkas mot sitt slut.... I morgon blir det nya tag med skola och jobbsökande, det är bara att ta ett djupt andetag och ladda om.

Jag brukar aldrig vara rädd för att säga vad jag tycker och tänker. Jag väljer både mina tillfällen och mina ord, men jag brukar inte vara den som håller tyst. Men just nu har jag problem med att få ur mig det jag vill säga. Jag vet inte hur jag ska säga det och jag vet heller inte om det jag vill säga är befogat... Har jag rätt att ställa krav på andra personer när jag är osäker på vad jag själv vill? Jag har dessutom alltid förespråkat att "vill man inte höra svaret så ska man inte ställa frågan". Jag kanske är lite rädd för vad svaret på min fråga kommer att bli, detta trots att jag inte riktigt vet vilket svar jag vill ha....

Inga kommentarer: