onsdag 7 oktober 2009

"Pengar är till för att spenderas"

Kort men effektiv dag... Började med "examination" av del 1 i ledarskapskursen, gick som en dans på rosor och 90 minuter senare var jag hemma igen. Dags för lite effektivt plugg med J.J fram till 14, naturligtvis med uppehåll för lunch. Därefter begav vi oss ut på stan för att shoppa engångartiklar , ballonger mm till mitt 25års-kalas på lördag. YEY! Älskar att fylla år. Känner dock hur min ekonomi allt snabbare går mer och mer utför denna månaden. Men ärligt talat så orkkar jag inte bry mig. En av mina närmaste killkompisar har fyllt 25 jag fyller 25 det får kosta lite extra då. Jag vill dessutom ha en stor fest med mat, tårta och ballonger när jag fyller år, så det är helt klart värt det. Som min farmor skulle säga "pengar är till för att spenderas", jag gillar farmors sätt att tänka.

Av någon outgrundlig anledning är jag väldigt glad idag, det riktigt spritter i kroppen av glädje. Inte ens blåsten och kylan kunde få mig på dåligt humör, jag menar det regnar ju iafall inte! =) Har en känsla av att kvällen kommer bli toppen med. N kommer hit och lämnar en film som inte bara har snygga bilar med utan även massor av äckliga manskoppar! Därefter ska J.J och jag kolla på film, äta bakpotatis och dregla i kapp! *mmm*

På lördag ska jag ha kalas! YAY!

Inga kommentarer: